Piękne południe

Czwartek, 28 lutego 2008 · Komentarze(8)
W samo południe zdecydowałem się na krótki wyskok.
Jak postanowiłem, tak też i zrobiłem. Wyskok miał być krótki i był, ale oprócz tego był też baaardzo przyjemniutki! :D

Fajne, niebieskie niebo, mało chmurek, wiatr o połowę słabszy niż wczoraj i całkiem ciepło... No po prostu jechało się elegancko! :D

Taki półgodzinny wypadzik okazał się świetnym przerywnikiem w pracy, którą akurat robiłem. :)
Taka świetna odskocznia od obowiązków...
Jak wróciłem z rowerka miałem od razu świeższy umysł. hehe

A pojechałem asfaltem do Bieszkowa, potem do Roztok i wróciłem sobie lasem, gdzie odwiedziłem „swoje” miejsce. :D

Takie fajnie na mnie oddziaływujące, bo wiążą się z nim pewne wspomnienia. ;)

Tego dnia był jeszcze niezwykle wesoły wieczór w Żarach, ale to już nie jest rowerowa historia. :P

Jasień -> Bieszków -> Roztoki -> ...las... -> Jasień

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Paul van Dyk - "Let go"

Przyjemnie się jeździ w takiej scenerii...
Droga Jasień – Bieszków

Piaszczysta droga z Roztok do Jasienia

Kosma dzięki za wsparcie! Pokażę Paulince twój komentarz żeby ją zmotywować. :)

Mlynarz 21:58 środa, 12 marca 2008

Paulinka wsiadaj na rower i mykaj z braciszkiem na wycieczkę ;)
Na pewno będzie wesoło i fociaście ;)
Pozdrawiam ;)

kosma100 09:08 wtorek, 4 marca 2008

Azbest zapewne spotkałeś nad zalewem jakąś piękną białogłowę... :P

Mlynarz 20:28 piątek, 29 lutego 2008

Przyjemność z jazdy to jedna rzecz, ale były też inne dzięki którym mogę uznać ten dzień za wyjątkowo miły:))
Pozdro!

azbest87 19:43 piątek, 29 lutego 2008

Pajlu pójdziesz, pójdziesz. Zobaczysz, że fajnie będzie. Wiem, że lubisz jeździć, tylko na początku jest nieprzyjemnie, bo trzeba mięśnie przyzwyczaić do innej pracy. :)
Zrobimy jakąś fajową trasę! :D

Pixonku też bym chciał żebyś miał z powrotem swój aparat, bo robisz przecież bajera foteczki!
Krótkie wycieczki, nawet 20-30 minut, też dają olbrzymią przyjemność! :)

Azbest no i super. Jakby wszyscy mieli takie miłe dnie, jak my to każdy chodziłby szczęśliwy! :D
Jednak póki co, to niewielu osobom pół godziny jazdy na rowerze daje taką przyjemność, jak nam. :D

Pozdrawiam!

Mlynarz 19:31 piątek, 29 lutego 2008

Hymmm może ja jednak na ten rower pójdę ;D? Jak ja dawno z Tobą nie jeździłam ;D Heh buziaki braciszku ^^ ;*;*

Paulinka ^^ - Siostrzyczka ;D xD 19:09 piątek, 29 lutego 2008

Ja też lubię sobie robić takie przerywniki w ramach odpoczynku (najczęściej w czasie nauki) i muszę przyznać, że ten dzień też był dla mnie dość miły :))
Pozdro!

azbest87 16:26 piątek, 29 lutego 2008

Jejku jakbym już chciał mieć z powrotem mój aparat. A jeszcze patrząc na wasze zdjęcia czuje silniejszą potrzebę żeby już go mieć !!
No ja dzisiaj też wyszedłem sobie na krótką wycieczkę ;)

Pixon 15:52 piątek, 29 lutego 2008
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa dmree