Bohaterski Jurek i Napierator Jacek

Sobota, 25 sierpnia 2012 · Komentarze(2)
Tego dnia z wielką przyjemnością wyruszyłem na rower. :)

Wyjechałem naprzeciw naszym zacnym gościom: Jurkowi i Jackowi, którzy wybrali się do nas z Wielkopolski na rowerach.
Harpagany!

Jacek pokonał ponad 200 km. Jurek niewiele mniej (192 km to jego nowy rekord). Chłopaków spotkałem przed Nowogrodem Bobrzańskim. Byli nieco zmęczeni trudami podróży, więc jak przystało na człeka nieco gościnnego zaciągnąłem ich do pobliskiej puszczy na Żubra. ;)

I Asia, i ja, cieszyliśmy się wielce z przyjazdu naszych gości. Ale nasza radość była niczym w porównaniu do radości Kornelci, która na widok dwóch nowych wujków uśmiechała się najpiękniej jak potrafi! :)

To były wspaniałe odwiedziny, wspaniałych rowerowych przyjaciół. W najlepszym wydaniu! Chce się więcej, i więcej! :)

p.s.
Następnego dnia Jacek przejechał kolejną dwusetkę, którą zadedykował Kornelci. Piękny i jakże miły gest! Dziękuję w imieniu córeczki Jacku! :)