WYJAZD DO SABINKI I DAMIANKA

Czwartek, 14 sierpnia 2008 · Komentarze(2)
WYJAZD DO SABINKI I DAMIANKA :D

Miałem zasuwać pociągiem z Wrocławia do Skierniewic już o 6:40 rano i zrobić po ziemi mazowieckiej jakąś zacną seteczkę... :D
Niestety nie udało mi się rano wytoczyć z łóżka, zbyt późno poszedłem spać i byłem mocno zmęczony...

Wstałem więc później ale za to udało mi się załatwić pewną sprawę. :D
Również kupiłem Igorkowi urodzinowy prezencik. :)

A pojechałem pociągiem o 14:45, wszystko byłoby fajnie, gdyby nie to, że pociąg miał opóźnienie... 80 minut... :D
PKP rządzi!
No cóż... z tego powodu dojechałem na miejsce dopiero przed godziną 22... :/
Wysiadałem w Żyrardowie. Na szczęście na dworzec w tym miasteczku przyjechali Darek i Damian więc do Marianowa gdzie mieszka Sabinka z Damianem trafiłem bez problemu, gdyż całą drogę prowadził nas znający doskonale swe tereny Damian. :)
Sam bym chyba w ciemnościach miał trudności z szybkim dotarciem do celu. :D
Ciężko mi się w ogóle jechało, bo po tylu godzinach w pociągu byłym nieźle styrany, a do tego nie piłem nic po drodze, upał mnie dobił. :D
Dobrze, że chłopaki przywieźli ze sobą pyszne kanapki zrobione przez Sabinkę oraz soczyste jabłuszko dzięki czemu mogłem przed drogą się posilić. :D

Najfajniej było jak dojechaliśmy już do Marianowa! :)
Super było się przywitać w domku z czekającą Sabinką, Anetką oraz Wiktorem. Igorek niestety już spał, bo było późno. :)
Oczywiście pamiętam też o cudownej Nuce!!! :D

Pyszna kolacja przy super muzyczce i zimne piwko...
Jak zawsze wesołe rozmowy...
Czyli... PIĘKNIE! :D

DWORZEC KOLEJOWY W ŻYRARDOWIE

*zdjęcie zapożyczone od Darka :)